אל-על מציגה: מעקב זמני התפילה במטוס ודף היומי

צבי טסלר No Comments on אל-על מציגה: מעקב זמני התפילה במטוס ודף היומי
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת התעופה "אל-על" מציגה מספר חידושים טכנולוגיים לנוסעים שומרי המצוות. החידושים הוצגו למשלחת עיתונאים מכלי התקשורת הדתיים שביקרו בקמפוס אל על בנתב"ג.

בנושא הכשרות הוצגו החידושים אחרונים בתחום: הנגשת כשרויות בטרקלין בישראל, הוצב מסך שמתעדכן עם פירוט המוצרים המוגשים בטרקלין ואיזו כשרות יש לכל אחד מהם. אשר לטרקליני אל על בחו"ל, החברה נמצאת לקראת סיום תהליך, בו הגיעה להסדרים עם הטרקלינים המארחים על הספקת אוכל כשר. כלל האוכל המהודר בטיסות בכשרות מהדרין בד"צ העדה החרדית, וכעת, כחודשיים לפני – החלו בחברה בהכנות להכשרת צי המטוסים לפסח. הוזמן ציוד חדש והצוותים נערכים להתחיל להכשיר.

בתחום התוכן המהודר במערכות בידור, טל קלדרון, מנהל התוכן, המדיה והאינטרנט בטיסה, הציג את החידושים האחרונים: אפליקציית מעקב על זמני תפילה לפי מיקום המטוס בכל רגע, אפשר להיכנס למפה במסך הראשי, ולוחצים שם על אייקון מגן דוד. האפליקציה שנבנתה בשיתוף האתר My Zmanim מראה את זמני התפילה לאורך הטיסה ע"פ מיקום המטוס. זהו שירות ייחודי בלעדי לאל על.

מערכת זמני התפילה

דף יומי מעודכן – החברה מעלה שעורי דף יומי מעודכנים לתקופה, בטיסות אל ומצפון ארה"ב, ניתן לשאול אייפדים עם אפליקציית Artscroll המאפשרים לימוד גמרא וספרי קודש נוספים.

תכנים ערכיים לילדים – בתוך קטגוריית היהדות, יש תת קטגוריה ייעודית עם תכני ילדים של האתר הפופולארי Torah Live ושל ארגון חפץ חיים.

תכני יהדות גם לציבור שאינו חרדי – פרי שיתוף פעולה עם ערוץ הידברות במסגרתו מוקרנים תכני הערוץ.

בקרת הורים על תכנים לילדים, החברה מאפשרת להורים לפקח על צפיית הילדים לאורך כל הטיסה, וכן ניתן כעת לבטל אופציית הקרנה מרוכזת של סרטים במטוס.

הפמליה סיירה במרכז השליטה של אל על ועמדה מקרוב על טיפולי האחזקה והשיפוצים של מטוסי החברה, ועל מאחורי הקלעים של עולם המטוסים. האורחים למדו על ציוד ההצלה הנמצא במטוסים, כיצד הוא פועל ומה מסתתר בסירות וחליפות ההצלה.

צילום ישי לפידות

צילום שניאור שיף



0 תגובות